Bebeğim 29 günlük dün Nurse harvey gg damla aldık ebebekten çok ağlıyor diye kolik denildi bize,dün gece 10 damla verdim mamasından sonra,bugünde beslenmesinden sonra 5 damla verdim ama bir türlü uyumuyor hala sürekli ağlıyor,damladan kaynaklı olabilir mi,bu sorunu yaşayan var mı,ya da az mı deniyorum damla sayısını o yüzden mi etkisini göremiyorum,lütfen yardım edin çıldırmak üzereyim