kagansmomy 2 ay 20 gün oldu doğum yapalı ve saçım artık tutam tutam dökülüyor banyoda, tararken, saçımı toplarken… kel kalacak gibi dökülüyor inanılmaz napıcaaammm
SooMin kagansmomy 8 ay oldu benimde öyle çok üzülüyorum ve bu durumun değerlerle alakalı olmadığını hormonel oldugunu dusunuyorum
ysm53 kagansmomy ilk bi değerlerinize baktırın ama benim de ilk zamanlar öyleydi emziriyorsanız eğer çok normal. Benim 7. Aya doğru düzeldi.
rachelgreen_ Doğumdan sonraki 3-4aylık süreçte bu oluyor normal. Ama yine de kan değerlerinize bir baktırın eksiklik de olabilir.
ayten0106 Beşinci aydayım be benim de çok fena. D vitamini demir ve multivitamin kullanıyorum ama bana mısın demiyor. Umarım düzelir. Bunlar gibi sizinde doktor tavsiyesi kullandığınız vitamin omega 3 vs var mı
_Hera kagansmomy 11 ay hala aynı. Değerlerim de normal takviye de alıyorum depolarım bosalmasin diye. Düzelen bir şey yok
Mariposa kagansmomy dogum hormonlariyla alakali bsy, vucut eski hormon dengesini saglamaya calisiyor. O yuzden bu sac dokulmeleri oluyor.
momica kagansmomy 5 aydan sesleniyorum aynı valla 2.5aydan beri böyle avuc avuc saç döküyorum kafamın üstü çok seyreldi bi tutam saçım kaldı durmazsa kel kalabilirim değerlerle alakası yok
annehalleri 2,5-3 aydan beri avuç avuç dökülüyor ve karmakarışık oluyor saçlarım açmak imkansız öyle diyim şuan 4,5 aylığız devam dökülmeye demir ilacı ve d vitamini içiyorum değişen yok