gzd_nhr bebeğiniz daha çok minik 2.5 saat çok uzun yeni doğan olduğu için zaten sürekli uyku hali olucak onda uyuyor doyuyor diye düşünmemek lazım bende öyle düşünmüştüm fakat sıkıntı olmuştu ilk oğlumda sarılık yaşadım kızımda çok şükür yaşadım fakat 1 haftada geriledi hemen test bile yapmadılar oğlumda da gerci yatış yapılmadı hastanede kan alınmıştı ilk zamanlar çok zor süreçler ama 2.5 saat çok uzun bir süre 1 buçuk saate düşürün mutlaka bazen uyandırmak bile zor oluyor ne yapsanız uyanmiyorlar benim kızım öyleydi doktor üstüne basa basa sık beslenmesi gerekiyor dedi yanınızda destekciniz varsa anne kv vs gerekirse sutunuzu sagin eğer mama vermek istemiyorsanız 1 buçuk saate bir beslenme yapicaksiniz ya bı öğün siz emzirin diğer öğünde başkası sagdiginiz sütü bersin sizde o süre zarfinda uyumaya çalışın uyku süt kalitenizi ciddi anlamda arttiriyor Rabbim kolaylik versin ❤️🤲