sevgide Doktorumuz özel aşı isimleri verdi ama kafam çok karıştı yanlış yazdım diye korkuyorum rota ve menenjit yaptıracağız; bendeki isimler Rota, rimensit , bexsero . Bu aşıların isimlerini bilen var mı
_YanakReisinAnnesii sevgide ikisi farklı grup aşılar tam korunma isteniyorsa her ikisi de yaşına göre uygun doz da yani sayı da yapılmalı.
1prensh sevgide evet ayrı ayrı yapılıyor rotarix bizde 3.ve 5.aylarda yapıldı nimernix 7.ve 9.ayda yapıldı 13.ayda bu ayda bexsero yapılacak dr zaten size takvim çıkartıyor ona göre reçete ediyor aşıyı alıp hastanede yaptırıyorsun
Yazmelegi_ sevgide kızımda 7.9.21 bexsero 13 nimenrix seklindeydi Oğlumda ise 3.5.13 aylarda hem nimenrix hem bexsero olcak
sevgide Yazmelegi_ bana da oğlunuzdaki gibi planladılar 2 sinden de 3 er doz, ama grupta hiç toplam 6 doz yaptıran görmedim bi emin olamamıştım