Merhaba kızlar başlıkta da yazdığım gibi elim çok yavaş bi işi yapmam çok uzun sürüyo bu da beni aşırı yoruyor ve mutsuz ediyor kafamda sürekli bi konuşma iç ses hali var nasıl kurtulurum bu durumdan başına gelen var mı fikir verin bende işlerimi çabucak bitirip kendime zaman ayırmak istiyorum artık 😥😥