kedili1anne şu an ben de çok fenayım ve üstelik gözüme vurdu sol gözüm kıpkırmızı açılmıyor bademcikler felaket şiş gece 39 dereceye kadar ateşim yükseldi bebeğim daha 3 aylık bile değil ona geçirmeden bir an önce atlatmak istiyorum şu an antibiyotik ve göz damlas kullanmaktan başka bişey yapamıyorum beslenmeme de elimden geldiğince dikkat etmek istiyorum ama tek başına o da zor ben çok emziremiyorum mama destekliyim sütüm de az ama emziren annelerin sütü bebeğe antikor uretirmis