En çok sağ göğsümü emiyor, özellikle göğüs ucu olmak üzere acı hissediyorum ama solun ucunda da var biraz acı. Emzirirken bebeğim çekiştirdiği için daha da artıyor. Göğsümde de hacim artması ve biraz sertlik var sık emziriyorum ama bunlar neden olabilir ve ne iyi gelir? Geçmezse ptesi doktora gitmeyi düşünüyorum