5 aylıkken ek gidaya başladık başta biraz böğüre böğüre yedi ama yiyordu yani salgına yakalandi hiç yememeye başladı kaşığı görüyor ağzını açmıyor şuan 6 aylik ne yapabilirim aynı durumu yaşayan oldu mu, ara versem mi biraz, ben ilaçlardan dolayı korkup ağzını açmadığını düşünüyorum acaba öyle mi yoksa başka bişey mi ne yapacağımı bilmiyorum artık