Bebeğim 8 aylık gündüz 2 uyku yapıyor
Geceleri çok uyanıyor çok uykusuz kalıyorum ama o uyuyunca ne uyuyorum ne iş yapıyorum. Ders çalışıyorum.
Yıllardır kpss çalışıyorum hep ucundan kaçırdım puanlarımla. Bu sene en önemlisiydi emeklerim heba olsun istemiyorum. Ama o vakitlerimde işlerimi halledip kendime vakit ayıramadığım için çok yorgun ve tahammülsüzüm 😢