Bebeimin 53 günlük sütüm yeterli gelmediğinden mamayla destekliyoruz gaz sancılarını yogun yasayan ve cok kusan bir bebeğimiz var kusmalari cogu zaman süt kesiği seklinde olurken kimi zaman sulu sut kesiği oluyor bugun ilk kez fiskirarak kustu tedirgin oldum uyumuyorda yawrum 24 saatte 6 saat anca uyuyor oda parca parca bu durumu yasayan varmıdır neler yaptnz