mayuksel geçmiş olsun. bizde de böyle olmuştu. doktora götürmüştük. tahlil yaptılar bir şey yok dediler. 3 gün ateş devam etti 3 gün sonra geçti. Bundan sonra vücudunda döküntü gibi kırmızı taneler çıktı. doktora tekrar gittik. ateş sonrası olur dedi. Bilmiyorum artık belki hastanede başka bir şey bulaştı aşı ve kontrol sırasında. ilaca rağmen düşmüyorsa siz de tahlil yaptırabilirsiniz. Bu süreçte ince giydirin, oda sıcaklığını biraz düşürün, bol sıvı alımını sağlayın. keyifsiz değilse bebeğiniz çok telaş etmeyin.