Ev 23-24 derece kısa kollu zıbın soğuk günlerde uzun kollu zıbın üstüne kalın olmayan bi üst altına patikli tulum giydiriyorum uyurken cırtlı yarım kundak yapıp bacaklarını penye battaniyeyle örtüyorum sürekli ense kontrolü yapıyorum ama ne zaman biriyle görüntülü konuşsam üşür diyor. Bazen kundaksız uyuyakalıyor kollarını kapatmayacak şekilde örtüyorum battaniyeyi. evde kısa kolluyla yatıyoruz çocuğu sarıp sarmalamak istemiyorum ne giydiriyorsunuz