Canım idrar testini hep sabah ilk idrarla yapın derler daha net sonuç veriyormuş o yüzden olabilir tabi en iyisi kan testi dediğin gibi çünkü idrar testleri bazen yanlış çıkabiliyor işin şey kısmı bende aynı durumdayım korunuyorduk adetim gecikti geçen akşam test yaptım net bir şekilde negatif çıktı oh şükür dedim terkar olamadım aradan iki üç gün geçti bugün ilk idrarımla yaptım ikinci çizgi silik çıktı ne yapacağım bilmiyorum akşam bir test daha yapmayı düşünüyorum yarın sabah da kan veririm diye düşündüm