Gebe kaldığımda 49 kiloydum 67 ile doğuma gittim eve geldiğimde 59 kiloydum hala bu 10 kiloyu veremedim emzirme vs derken pek dikkat etmedim açıkçası yaz gelince bol bol yürüyüş düşünüyorum bebeğimle artı karın egzersizleri glow wiht jo yapıyorum şuan yeni başladım inanılmaz etkili yarım saatlik videosunu yapıyorum bir çok kişide gördüm çok etkiliymis diyetle destekleyemiyorum hep açım 😀