oglusannesii Anneler merhaba bugün 7. Günüm oğlum küvözdeydi hastaneye hep gittim geldim hiç dinlenemedim. Dün çıktı yavrum. Gece ister istemez emzirmeye kalkınca ağlayınca kalkınca yatakta oturuyorum dikişlerime zarar verir mi?
3kedili2bebekli oglusannesii yok hayır zarar vermez endişe etmeyin 2 güne alisirsiniz inşallah geçer ağrılar yataktan kalkmak için kendinize destek ayarlayın eşinizden rica edin yardım etsin daha kolay olur bir de dogrulunca ayağa kalkarken kendi dizlerinizden destek ellerinizi dizlerinize koyun yukarı bakarak kalkın tuhaf ama kolay kalkiliyor ve iyileşmeyi hizlandiriyor
oglusannesii 3kedili2bebekli oğlumun telaşından kendi ağrımı acımı unuttum iyiyim elhamdülillah ama bazen kalkıp doğrulunca ağrılarım artıyor korktum oturduğum için bir zararı olur mu diye teşekkür ederim ❤️
sonmukemmelannebukucu Hayır hayır hicbirsey olmaz kız kardeşimde sezeryan oldu gayet oturdu da uzandı da bir problem yaşamadı sadece kendinizi zorlayacak şeyler yapmayın yeterli geçmiş olsun en kısa sürede iyilesmeniz dilegi ile bebeğinizde sağlıkla büyüsün ☺️
3kedili2bebekli oglusannesii yoğun bakım annelerinin kaderi bu ilk dogumumda lohusalık nedir bilmedim 37 gün yoğun bakım kapısında simdi yine hamileyim lohusaligin tadını çıkarcam kimse ses etmesin diyorum 😂 bu günler de geçecek hiç endişe etmeyin her şey çok güzel olacak ☺️
oglusannesii 3kedili2bebekli öyle elbette sizde hayırla sağlıkla yavrunuzu kucağınıza alın inşallah 🥰❤️