Kızlar ben oğlumu 27 aylıkken sütten kestim şimdi 34 aylık hala göğsüm çok sızlıyor ve ağrıyor ara ara ağrı giriyor ve süt var kesilmesi için ilaç da içmek istemiyorum sizde hemen kesildi mi benim gibi uzun süren var mı 🤭Dr gitmelimiyim bunun için ağrım arada oluyor