nurtuba60 Kızlar iki aylık oğlum var bıngıldağı tam kapandı 1 aylık kontrol de de doktor söylemişti kapanmaya başladı diye kimisi sıkıntı olur diyor bilgisi olan varmı
organikirmik nurtuba60 eğer büyümeye devam ederse sorun olmaz diyor doktorlar. Bizimki sizinki kadar erken olmasa da 5. ayda kapandı. Şu an 15 aylık olmak üzere hala büyüyor şükür
iremm58 nurtuba60 bizimde 3. Ayda kapandı baş çevresi büyüyorsa sıkıntı yok 9 buçuk aylık büyümeye devam ediyor çok şükür
ceylanguller55 iremm58 hangi doktorlara gittiniz baş çevresi kaç neler dediler acaba blgi verr misinz