Mugerrr Ciddi birşey var mı kızlar ya kaç gündür yemeden içmeden kesildim. Salı günü genel diş doktoru yüzeysel baktı da dudağımda uçuk olduğu için incelemedi. Ciddi değil gibi ama tedavi edilmesi gerek tekrar gel diş eti uzmanına yönlendirecem dedi
koparal Mugerrr şu durumdan 1 ay önce benim kız kardeşim ameliyat oldu. Şöyle ki orayı bağlayan bi doku var onu kesiyorlar ve 3-4 dikiş atılıyor. İlk 1 hafta çorba falan içiyorsunuz sadece. Biraz ağrı yapıyor ve ilk gece hafif bi kanama olabiliyor. Sonra iyileşme süreci. Korkulacak bir durum yok yani sadece işini bilen doktor olması lazım o kadar
edayocer Mugerrr inanın benimkide berbat 4 5 gündür ağrıdan acidan duramıyorum bende tam forum açmayı düşünüyordum dün bir gargara yazdırdım aile hekimine inşallah faydası olacaktır 😓
dnzzynpmom Mugerrr kardeşimin dişide böyleydi doktor alt ve üst olduğu için bir hafta alt dişinin diş etlerini kesti orası iyileşti daha sonra üst diş etlerini kesti ve dudağın orta kısmında bir et bağ gibi birşey var onu kesip dikiş attı ini hafta sonrada gitti dikişi aldılar şuan mükemmel hiçbir ağrı sızı yok iyiki yaptırdım diyor
Tangrampuzzle Mugerrr sadece bir diş arasında mı var? Bende de oldu? Benim bir de bazen uyurken agzım açılıyor ve uyandığımda ağzım kupkuru oluyor o kötü bakteriyi arttırıyormus. Akgünlük çigneyince tükürük salgısı arttı sanki biraz.
Mugerrr edayocer çok geçmiş olsun sizinki iltihap olmuş. Benimde ilk kızardı ağrıdı fırçaladım sonra böyle oldu. Ne olduğunu anlamadım
koparal Mugerrr teşekkür ederim. Tedavisi var hiç merak etmeyin. Sadece diş eti uzamıyor tekrar o yüzden baştan önlem almak en güzeli. Size de çok geçmiş olsun
edayocer Mugerrr fırçaladikca oluk oluk kanıyor,,sağ arka tarafım apse yapmış durumda😔size de geçmiş olsun çok
Kubradt @“Mugerrr” öyle gibiydi. Bilmiyorumki tutmadı. Herkeste tutmayabilirmiş. Bende damaktan kesi alınmıştı.
Kubradt @“Mugerrr” Aynı duruyor. Senelik genel bir kontrole gidiyorum. Bu bahsettiğim 2018 yılında olmuştu bu arada.
Mugerrr Kubradt dikkat edilirse ilerleme olmuyormş zaten. Benim teyzemde de var çok uzun yıllardır senede bir temizletir
Mugerrr dnzzynpmom çok sevindim kardeşiniz adına. İnşallah benimkide bir çözüme kavuşur. Çok korkuyorum tedavisiz birşey olursa diye