Kızlar ne zaman ki birden sütüm kesiliyor bebeğim memeye gelmek istemiyor sadece sağım yapmak zorunda kalıyorum ve bakıyorum ki sağım cc lerim de düşmüş, iki gün sonra bakıyorum ki regli olmuşum, iki gün de öyle devam ediyor derken 4 gün emmemiş oluyor ve bu yüzden sütüm acayip azalıyor sonra ben sağımla gece pompasıyla filan arttırmakla uğraşıyorum. Mama artı meme ilerliyoruz zaten yetmiyor sütüm, bir de azalınca emmeyi bırakır diye korkuyorum ilk bebem öyle yapmıştı. Regliyken bebeğin emmemesi veya sütteki azalmayı siz de yaşıyor musunuz? Hormonlardan kaynaklı heralde bir bende mi böyle?