Maliki 2. çocuk olduktan sonra sınırları gevşettiniz sanırım o yüzden böyle davranıyor olabilir
Dönem dönem okula gitmek istemiyorum diyebiliyorlar öğretmeni ile görüştünüz mü bu konuyu okulda nasıl mutlu mu yoksa size mi naz yapıyor
Okula gitmeden dönüşte seninle kek yapalım diyin yada sevdiği bişeyi yapmaya gayret edin, okul dönüşü parka gideriz diyin ve gidin mutlaka almaya giderken sevdiği meyve veya atıştırmalık bişey götürün yanınızda çıkınca hemen verin yesin,
sticker alın bir sticker köşesi oluşturun okula gittiği her gün sabah ve dönüşte 1 er tane yapıştırsin
Verdiğiniz sözleri mutlaka tutun ama şunu yapicaz dediğinizde mutlaka yapın ve onu okuldan alırken kardeşinle seni çok özledik ya sen yokken sıkıldık, kardeşin de sıkıldı eve gidince hemen oyun oynayalım diyin
Bu süreçler geçici ama mutlaka öğretmeni ile konuşun bu durumu belki okulda arkadaşı ile sorun bile yaşamış olabilir basit şeylerden bile etkilenebiliyorlar🌸