kelebek671 daha ben birini doğurmadan banada diyorlar arkasından bidaha yap 89 doğumluyum bu arada vallahi hiç öyle bir düşüncem yok kardessiz olmaz falan filan diyorlar niye olmasın kardeşi olanlar ne yapıyor sanki hem bu dünyaya çocuğun gelmesi bile işkence bence çocuğa, bizler yine iyi güzel bir çocukluk dönemi geçirdik ama artık doğanlar evde TV ,tablet ,telefon karşısında geçiriyor çocukluk dönemini o yüzden bu dünyaya getirerek haksızlık yapmış oluyorum ben çocuğa ben düşünmüyorum şahsen zaten kafam ses kaldırmıyor ne büyük sesi ne çocuk sesi o kadar dolu ki kafam komşuluk hayatım bile yok herkes yerinde sağolsun