busraltin Kendi kendüne emziği bıraktı almıyor daha 18 aylık kızım iyi oldu ama asla uyumuyor krize giriyor bu süreci nasıl atlatabilirim önerisi olan ?
_YanakReisinAnnesii busraltin 2 yaşına gelmeden bırakması iyi olmuş ağız ve diş yapısını bozuyor çünkü zamanla. Birkaç gün krizli olur ama sonra alışır unutur,sabretmekten başka çare yok maalesef.
ahlasmomm_ busraltin benim de oğlum kendi bırakmıştı ama daha küçüktü bol bol sarıldım gün içinde yaptıklarımızı anlattım yarın da bunu bunu yapcaz deyip dikkatini dağıttım