Her girdiğimde yeniden giriş bilgisi istiyor. Daha önce böyle bir şey yoktu hep açıkfı.
Tugcebb Canımız Annemiz, beni hatırla seçeneği aktif mi?
nnoktaa değilmiş 😂 ilk kez olunca farketmemişim teşekkür ederim