jkkllnczfhk dedimolabilirr kiz bana da de bende anne sütü mama gidiyorum gunduz ile gece ful anne sütü ama aksam 6-8 arasj sutum as akıyor cok agliyor o ara takviye amaçlı mama veriyrm az 50 ml filan
dedimolabilirr madddd yukarıda detaylı yazdım bol sütümüz olsun inşallah ❤️ jkkllnczfhk tabikiii yukarıda detaylı paylaştım canım özellikle kg alımı azsa ravla yağını mutlaka dene ❤️
Tugcebb mommysangels aynen bebelacı tam bıraktım oda toplatıldı. 🤦🏻♀️ Yaşına kadar her şey rüya gibi, başka bir şey denemediğim için sanırım aradaki farkı anlayamıyorum ama sık uyanıyordu gece ben uyanmak istemesine bağlıyordum😂 belki de doyurmadığı içindir ama yaşına kadar da kilosu hep önden gitti yaşından sonra durdu
girlandboy_mom mommysangels bende çok kararsızdım denedim 1 aydır kullanıyoruz öncesinde sma aptamil ve hip kullandık bize bebealac gold iyi geldi sindirim bakımından da çok iyi deneyip yanılma yoluyla bulunuyor mama ama tavsiye ederim önce küçük kutu denedik biz sevince devam ettik
mommysangels girlandboy_mom ay bakalım bende bugün kücük paket aldım birde onu deniyeyim inşAllah bu iyi gelir
hicrettt Kubmes3 yok sadece emzirmeyle devam ettim mama yemiyordu zaten, biberon ve emzik de tutmadi maalesef 😭 doktorumuz şey demişti ama eğer mama içseydi 4,5 aylıkken ek gıdaya başlardık + emzirme + mama
Kubmes3 hicrettt Ya benimki de tamamen gereksiz yere mama içiyor. Benim doktor da 4 aylıkken ek gıdaya başlarız mamadan aldığı kaloriyi ek gıdadan alır demişti ama 4 ay çok erken değil mi en azından 5 i bekleyeyim diyorum 🤷🏻♀️
dedimolabilirr mommysangels yaa sizi çok iyi a anlıyorum ilkinde aynılarını yaşadım tabiki mama diye bir şans iyi ki var ama anne sütünde herşeyi denedikten sonra yine olmuyorsa o zaman en azından herşeyi denedim ama olmadı diyebilirsiniz içiniz rahat olur yani ben en azından ikinci çocuğumda bu kadar takviyeden sonra yine olmazsa içim rahat mamaya geçerim o sebeble söylüyorum 🫶 -sütü yağlandırmak için Ravla Lohusa yağı %100 etkili her sabah aç karna 1 yemek kaşığı alıyorum -arttırmak için Solgar brewers b12 günde 6 tane alıyorum 2 sabah 2 öğlen 2 akşam şeklinde Milk tea Ali ünyazıcı e bebekten bu çayı da içiyorum hem de içinde bitkilerden dolayı gaza da çok iyi geliyor bu şekilde benim kullandıklarım ❤️
hicrettt Kubmes3 annesi sensin en iyisini sen bilirsin, eğer bebeğim mamayla şu an için daha mutlu diye düşünüyorsan devam et ve 5.ci ayini tamamlayınca ver 🤗
mommysangels catperson Yaa belki 6 aydan sonra bende ona başlamayı düşünüyorum bakalım bi zaman ne gösterecek 🤗
mommysangels bussbety bugün kücük paketten bebelac gold aldım umarım bunu sever 🥹 Doyuruculuğu iyi mi daha denemedim