citlembik2905 Kizlar yenidogan bebegim icin almıştık ama asla sevmedi. Yenisinden farkı yok toplasan 5 defa kullanmadık yani. İlgilenen olursa satıyorum.
citlembik2905 Sadece tente kısmında ufak bir delik var o da urun bana teslim edildiğinde varmis. Kucuk bisey icin iade değişimle uğraşmak istememistim.