tugceemir saat kac olmus hala uyuyamadim kac saattir kizimi uyutmaya calisiyorum yoruldum burnu tıkanmış abisinden grip geçmiş bi kızçe ile ugrasiyorum bogaldum da bogaldummm (9 aylik)
NaimeYilmaz Uyumuyorum ama bebiş uyuyor ☺️ Odasının camını açsanız biraz rahatlar belki. Yastıkla başı yükseltmekte işe yarıyor.
tugceemir NaimeYilmaz açtım aslında neden boyle oldu anlamadim ilk defa oluyo ilk defa bu kadar huysuz uykusuzum bi yandan bi yandan da yorgun iki cocuk cok zor
Mom0870 tugceemir eşime ve ailesine azıcık sinirliyim korkum da şu korona illeti yüzünden tuttu düşün düşün dört dönüyorum
Bulutsevda Bebeginiz icin sogani ortadan kesip karanfil batirip bas ucuna koyarsaniz nefes almasina iyi gelecektir.