bebitonunannesi_ kubrasayfam benim taşınma gibi durumum var, ev sahibi oturturursa biraz da yaparım belki temizlik. Size de bayrama iki gün kala dişinizi sıkıp iki günde bitirmenizi öneririm, davetlerin ortasında zor olur
Asyaveannesi04 ikiprensesbebiss koltuk da siler istesem ama gerek yok, zaten senede 1 gelip koltuk ve yataklarımı yıkatıyorum