mom97X Kızım (20 aylık) suyu pipetli sulukta içiyor. Bardağı verdiğimde hem üstüne döküyor hem de boğazına takılıyor. Yani tam beceremiyor. Bardağa alıştırmalı mıyım ?
suheyliii mom97X bence bardağa alıştırın baya büyümüş 2 yaşına gelmiş resmen. Bi iki gün üstüne döker sonra alışır zor değil
Pamukhanim_ mom97X bilgim yok 17 aylık 1 yaşından beri sadece bardakta veya şu şişesinden içiyor asla suluk sevmiyor.
HELELEKADIN mom97X bende yeni yeni bardakla vermeye başladım çok kaldırma üstüne dökülmesin diyorum hiç kaldırmadan içmeye çalışıyor çok komik dhdlsjdjdj çok az su koyuyorum döke döke öğrendi şuan içmeyi ama pipetli suluğu da orta da duruyor istediğinde ondan içiyor yemekten sonra vs bardakla veriyorum 24 aylık
Show_must_go_on mom97X evde masa üstüne 1 pipetli suluk bir bardak içinde su bir de şişede var 4 yaşında deli gibi hepsinden ayrı ayrı içmek istiyor çoğunlukla pipetli suluk seviyor ama her gördüğünde alıyor
Nikita mom97X ben direkt bardakla başladım. Hem de öyle alıştırma bardağı değil evde kullandığımız cam bardak. Suya çok heves ediyordu. Altı aylık olur olmaz su verdim. İyi ki böyle yapmışım. Çok rahatız
papatyaebru mom97X 25 aylık suluğundan içiyor bardaktan da içebiliyor ama biz suluk tercih ediyoruz dökülüyor
Retzja 22 aylık oğlum bardaktan da içebiliyor, ama suluk tercihi 😂 Rahat rahat istediği yere koştururken götürebildiğinden.
nadidelifora mom97X dökmeden nasıl içmesi gerektiğini öğrenemez. Üç yaşında da verseniz bunu yaşayacak. O yüzden artık başlayın derim. Benim bebeğim altı aylık ek gıdaya başladığından beri kefir ayran şu bardaktan içer. Bir yaşında gayet güzel öğrenmişti. Dediğiniz şeyleri bizde yaşadık tabiki. Ama zamanla deneye yanila öğreniyorlar. En güzel öğrenme maruz kalarak olandır 🌸
cokbilmismom mom97X üstüne dökmeden su içen çocuk varmi 😂 benimki ek gıdadan beri bardakla içer yinede dökülür o su üste bir şey olmaz dökülsün ne olacak. Munchkin pipetlide var disarda onu kullanıyoruz