Merhabalar. Kızım 21 aylık bir süredir geceleri uyuyamıyor. Uyku saatlerine dikkat ediyorum ve desteksiz uyuyor. Emzirmeyi 18. Ayda bitirdik. Ondan önce 10. Ayda gece beslenmesini bitirdik. Ancak bahsettiğim gibi bir süredir geceleri sürekli uyanıp uyuyamıyor. Mızıklıyor ağlıyor. Ayrılık kaygısı gibi, gerileme gibi ama anlayamıyorum. Sizlerde 21. Ayda böyle şeyler yaşadınız mı merak ediyorum