Kızlar ben doğum yapalı 10 ay oldu.
Doğumun 6.ayı ben regl oldum düzenli gidiyordu yani h bu kadar gecikme yaşamadım 2 aydır adet olmuyorum neredeyse ağrı geliyor ve gidiyor 1 haftadır ve kendimi inanılmazzz yorgun bitkin hissediyorum bunun dışında hamile olduğumu hiç sanmıyorum.belirti yok normalmidir sizce ay çok korkuyorum korunuyoruzda yani przrvtf ile