betuldenz başka doktora da gidin. Anlattıklarını Malesef uyumlu. Ağır otizm olsa yavaş yavaş öğrendiklerini kaybetmeye başlar zaten bu durumda anlarsınız. Yeni şeyler öğrenmez gibi.
Sosyal gülümseme, göz teması önemli. Ağır otizmde bunlar yoktur.
1 aydır ekranı kesmişsiniz zaten bol bol dışarıda etkinlik yaptırın. Büyükşehirlerde belediyenin ücretsiz oyun grupları, gelişim testi yapan alanlar var zaten