Oğlum 2.5 yaşında aylardır bu konudan muzdaripiz. Gün içerisinde kafasını bir yerlere vuruyor ya kapıya ya masaya ya da eliyle yumruk yapıp.Bazen tepkisiz kalıyoruz bazen kızıyoruz bazen küsüyoruz ama yok bırakmıyor bunu sinirlendiği zaman da yapmıyor normal sıradan mutluyken ya da bir şeye heyecanlandığı zaman yapıyor ama çok canımız sıkılıyor eşimle. ne yapmamız lazım çocuğu bu durumda olupta bu alışkanlığı bıraktıran ebeveynler var mı acaba neler yaptınız çocuğunuz nasıl bıraktı çok merak ediyorum.