hazale966 Evet maalesef oturduğumuz yerde çok fazla eski yapı var ve kat mülkiyetli değil. Abdurrahmangazi mahallesini bilmiyorum fakat osmangazi mahallesinde otoparklı yeni yapılmış ve hali hazırda yapılmaya devam eden çok fazla yer var. Herhangi bir sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum buralarda. Yani en azından market, okul vs olarak çok rahat. Sadece bebek ve yetişkin giyim mağazaları pek onun için Sultanbeyli merkez paha biçilmez bir kaftan. Haftanın 1 günü muhakkak oradayım. Hem gezmiş oluyoruz kızımla hem de işlerimizi halletmiş oluyoruz. Sultanbeyli, samandra, metro ve otobüs duraklarına çok yakın olduğu için osmangazi mahallesi benim birinci tercihim olurdu açıkçası