bsrabll Bebeğim Prematüre doğdu başta aptamil Prematüre mama veriyordum şimdi hipp kullanmaya başladım başlarda iyiydi ama şu sıralar çok kusuyor.
maviportakal_ bsrabll hipp bizde de kusma yaptı ben de golden goata geçtim şimdilik iyi gibi ama kilo alımı sanki az gibi kontrolü bekliyorum ben de