Merhaba 4 haziran 2025de normal doğum yaptım bebeğimi hala emziriyorum regl olmadım siz ne zaman oldunuz birde dogum sonrası doktor kontrolümde her sey yolunda dedi doktorum ama hâlâ ilişki sonrası az miktarda kanama geliyor benden ve canım aciyor tekrardan doktoruma gideceğim bu tarz bir sorun yasayan oldu mu aranizda