içiniz rahat olsun kesilmez. benim de sağımla çok az geliyordu hala sağımla az geliyor. sütüm olmasına rağmen makine çekmiyor. elimle sıkıyorum geliyor, bebeğimin yanaklarından akıyor ama makine çekmiyor ne hikmetse. her neyse 10 aylıkken işe döndüm, annem gündüzleri yemeğini kahvaltısını yediriyor ben eve gittiğimde geceleri emziriyorum. şuan 14 aylık olacak hala meme delisi yalnızca akşamları emiyor işte olduğum günler 🌸 ama kesilseydi de vicdan azabı çekmezdim. yeterince alması gerekeni aldı anne sütünden. artık yemekler ile hayatına devam edebilir. bu arada gerektiğinde mama da veriyorum mama da kötü bir şey değil 🫶🏻