nnoktaa abonelik almadığım tek platform sanırım Exxen. Siz böyle söyleyince aklıma geldi, seneler önce ilk çıktığında abonelik ücreti bir haftalık veya aylık ücretsizdi, sonrasında 10 lira mı neydi. Herkes tabi üye olmuştu ve ücretsiz deneme bitince kimse üyeliğini iptal edememişti 😅 neyse üstte kalsın 🌸