seymakst benimde biz tüm gün beraberiz eşim işten 7 gibi geliyor bebeğim 21 de uyuyor önceden sadece ben dilini anlıyordum ne istediğini neden hoşlanıp hoşlanmadığını düzenini zamanla eşimde alıştı saat 21 olunca uyku zamanı der mamasını yapıp getirir uyuturuz tam tersi benim ki babasına daha çok güveniyor
seymakst sizin baba iletişimi kuvetli sanırım
Başından beri böyle 😂 benim pek sabrım yoktu eşim ilk doğdunda saatlerce oturur du başında enjektörle mama verirdi memeye bile o tuturdu o derece 😂