3yasinda oglum var ev kalabalik sayilir esimin ailesi kendi ailem gunluk ugruyolar ilgileniyorlar ama ben henuz ayaklanamadim sezeryan dikisim cok zorluyor
Bugun 6.gun 3gundur altina isemeye basladi yemek ye diyolar agliyor yemicem biseyi yapma diyolar bagiriyor deliriyor yapicam doguma gitmeden once yetistirip egittigim cocugum yok kafayi yemek uzereyim butun emeklerim cop olmus gibi nasil duzelicez yasayan varmi bu tarz seyler