mskn Benim kızımda da var, 4 aylıkken öğrendik. Enfeksiyonel durumda antibiyotik kullanıyoruz. Ondan hariç bir tedavi uygulanmıyor. Sürekli su içirmeniz gerekiyor. Ek gıda döneminde ve büyüdüğünde paketli gıdalar, hazır meyve suları,asitli içecekler verilmemesi gerekiyor. En az iki sene tuz ve şekerle tanışmaması gerekiyor.