Kızlar öğlen uykusuna yaptırınca bende onunla yatıyorum neyse Park beşiğine yatırdım kendim yatağa yatıp uyuma numarası yapıyorum ben kimildamiyorum uyudu sansin diye ay iki üç gündür beni uyudu sanıp beşikten çıkıp diğer odalara gidiyor kendi başına 🤦🏻♀️🤦🏻♀️