Heymomyy glsmbrnl Deniz buz gibi oluyor esinti de oluyor ama gezmelik için hava güzel oluyor tabi yağış olmazsa ama ben çok seviyorum o zamanlarda oraya gitmeyi ayrı bi sakinlik huzur oluyor
Kuzucukhanim1289 cokbilmismom canım haziran sonu temmuz başı deniz sence nasıl olur bilgin var mı yani denize fln girilir mi yada soğuk mu hala
cokbilmismom Kuzucukhanim1289 çok güzel olur denize girilir temmuz ilk haftası 2 3 sefer Marmaris’e gittim