zamansumisali_ önce aptamil işe başladım güzel kilo aldırıyor sonra toplatılınca hipp aldım o da çok güzel bence. Gaz ve kabızlık gibi şikayetlerim de olmadı. Kaç cc ve günde kaç kez veriyorsunuz belki az geliyordur çünkü hipp biraz çabuk sindiriliyor çocuk 1.5-2 saatte bile acıkıyor benim oğlum öyle. Daha yeni yeni arayı açtım 3 saati bulmaya başladık. Sizde meme almıyorsa verme sıklığını ve ölçeğini artırın eğer rahatlar güzel uyursa ona göre bu mamaya devam edin.