kızlar merhaba oglum iki bucuk yaşında yaklaşık 6 aydır falan ellernin üzerini ısrıyor daha cok oyun oynarken heyecanlandıgında cok ısırıyor sol elini ısıırıyor bizde ekranda var ama sadcee yemek yerken daha önce mecburen bakardı biraz şehir dışındayım eşim ameliyau oldu kimse gelemedi yanlız bakdım hem eşim hem ogluma yetişmek imkansız dı mecburen ekran actım yani ama oyun vs alanları dışarı çıkarıyorum her dediğimi yapıyor gel git opucuk vs anne kendini isteidni bir şekilde ifade ediyor konuşmak istiyor ama ne dediğini ben pek anlamıyorum ilk cocugum bide cevrede akranları yok hiç hep tek başına buyuyor oğlum memlekete gidince bambaşka cpcuk oluyor cocukalr cok seviyr hayvan sesleri biliyor cevremde ısırmadan dolayı bazı insnalar iştw otizm benzeri şeyelf duyuyorım ama ben zaten oyle birşey gorsem hisetsem zaten bilirim şükürler olsun oyle birşey yok oglumun gayet akıllı sağlıklı bir cocuk ama neden ısıryor