zeyinci Kızlar selam göz kapağımda kirpik dibimde beyaz ufak bişey çıkmış arpacık desem değil acımıyor şuan ama böyle bir şey yaşayan oldu mu büyür mü acaba 🤔
melike_54 zeyinci küçük yağ bezesi gibi oluyor benimde arada çıkar kendiliğinden geçiyor eğer acıma batma yoksa
zeyinci melike_54 yağ bezesine benziyor ufak beyaz top gibi bir şey inşallah geçer öyle kendi kendine
melike_54 zeyinci Evet evet öyle olur bazen alt kirpik kısmında olur bazen üst tarafta benimde oluyor kendi kendine geçiyor gidiyor. Arpacık olsa hem ağrır hem batma yapar hemde kızarır