vuessunn bebek aknesi olarak geçiyormuş, bizimde 15 günlükken yüzünde çıkmıştı, o kadar kötüydü ki, sonra doktoruna atmıştım, birşey kullanmama gerek olmadığını kendiliğinden geçebileceğini söylemişti ve öyle de oldu çok şükür, gaz içinde gaz damlaları var az da olsa işe yarıyor