Kızlar acil bakarmısınız yaşayan varmı bu durumu bebeğim 2 aylık ve bronşit teşhisi kondu iki haftadır geçmeyen hırıltı bi haftadır da öksürük var doktoru bronşit dedi haftaya kadar ilaç kullanacak buhar vs bakacak aynı zaman da karaciğer alt ve ast değeri yüksek çıktı onunda takibini yapıcaz dedi çok korkuyorum bebeğime bi şey olacak diye BM’yle durum yaşayanlar ne yaptı nasıl süreç devam etti nolur yazın