Oğlum 27 aylık olmuştu artık ne zaman kesmeye niyetlensem ya hasta oluyordu ya burnu akıyordu bir türlü fırsat bulamadım açıkçası . Bir de cesaretim yoktu o iki üç günlük ağlama uykusuzluk durumunu göze alamamıştım. Zaten artık sol göğsümü emmiyordu orada ki sütüm zamanla bitti. Sağ göğüsle devam ediyorduk. Genel anlamda artık uykuya geçişlerde , uyanınca ve gece kalktıkça emiyordu bu da 4-5 kereyi buluyordu . Bir cesaret geldi ve en son gece uyurken emzirdim. O gece şansıma hiç kalkmadı. Sonraki gün öğle uykusuna geçerken istedi mememiz hasta olmuş sütü bitmiş artık dedim birazcık ayağımda salladım ve kolayca uyudu sonra da hiç öyle istemedi. Bir iki kez uyanınca emmek istedi meme hasta olmuş uyuyor dedim ve hiç uzatmadı açıkçası . Bugün dördüncü gün çok şükür Maşaallah nazar etmeyeyim gece uyanması bitti ve meme için hiç ağlamadı. Korktuğum gibi olmadı Allah’ıma şükürler olsun ki . İki oğlumu da problemsiz travmasız ayırmış olmanın mutluluğunu yaşıyorum. Memeden kesmeyi düşünen arkadaşlara da moral olur belki herkese Allah yardım etsin 🙏🌸♥️