Anonymus Elele madre almıştık 3 yaşına girecek hala kullanıyoruz. Çok bı özellik aramayın. Üst kademede iken yenidoğan zamanı iyi oluyor eğilmeden almak için ve düşme riski olmadığı için. Hareketlenince alt kademeye aliyosunuz zaten.
Genelde yanında sünger yatak gönderiyorlar icinde gönderdikleri sünger yatak yeterli gelmiyor pek, iyi bı yatak alırsınız içine omurga gelişimi için önemli.
Ben aldığımda üstünde ayrı parçası vardı bez değiştirmek için falan kaç kez kullandın dersen kullanmadım hiç sanırım. Bide müzik kutuli donencesi vardı onuda pek kullanmadım. Sinekliğini kullandım en çok evde sinek olduğundan 😀 çok bı özelliğe gerek yok. Anne yani park beşik olsun yatağa bitissin alt-üst kademesi olsun yeterli