gmzkrpnr Grip oldum sütüm inanılmaz derecede azaldı bunu yaşayan var mı. varsa tekrar düzeliyor mu çok endişeliyim
irem_zengn gmzkrpnr bende gribim şuan ve sütüm gerçekten azaldı bende sütüm mü kesiliyor acaba diye düşünüyordum henüz 3 aylık bebeğim
sevgiynk Ay sanirim evet ben de soğuk alginligi yaşıyorum şuan ve sütüm inanılmaz azaldı bende neden oldu diye düşünüyordum
gmzkrpnr irem_zengn benim de iki aylık grip etkiliyor demek ki inşallah geçince hastalığımz düzelir sütümüz de